Nöjesmagasinet.

dag 1 på praktiken,
den var faktiskt bra! jag var lite negativ, fyfan caroline va äcklig du är.
Men det var bara idag, imorgon ska jag vara super taggad och uppåt.
Det var faktiskt rätt sköna människor som jobbade.
Jag var i alla fall på stan och intervjuade människor, fan va elaka vissa är. äckliga kärringar tillexempel som inte
snällt och lugnt bara kan stanna och säga " nej tyvär jag har inte tid." istället för att börja gapa om att de har bråttom, jag säger såhär åt år
fuck off bitches *lägger en brakare på er*
sådär går det...

I alla fall så är jag hemma nu igen och imorgon ska jag ha mer kläder för jag fick ont i öronen av kylan usch.

Kvällen bjuder på party och jag ska väll däcka i någon okänd mans säng, kanske en kvinnas om jag får lust.

fffucck our lovegame,
i'm out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0