jävla dag

Börjar med att jag försover mig sen sparkar jag lilltån i toa dörren så den gick i tusen bitar
sa alla svordomar som existerar och kombinerade flera stycken med varandra.. satan så ont det gjorde!!
sedan skulle jag åka buss och då måste jag sitta bredvid en tjock gubbjävel som tar upp 2 platser, jag ville typ spy på honom. Sedan kommer en tjock brud och slår sin väska i mitt ansikte, jag ba " tack :)"
och hon luktar typ surstrumpa.. kul morgon!

Teatern var chill i alla fall vi bara såg film, nu engelska sedan svenska.
Sedan ska jag träffa allra bästa Emely! mhm de var ett tag sedan vi bara chillade tillsammans och hann snacka ut om allt! så jag längtar.

West side story var i alla fall asbra igår och kinamaten var muuuumms!
bra kväll & bra sällliz

Nu ska vi fika på engelskan.

SNART LOV <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tårna är det värsta att slå i !

2010-03-05 @ 10:21:15
URL: http://sofiasoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0