If holding hands is too descret, let's make out in the middle of the street.


dag 2 på praktiken
Eftersom jag varit sjuk.
Satt och väntade 2 timmar innan dem kom och hämtade mig idag haha, lite halvjobbigt kanske men.
Sedan fick jag traska ner på stan och fota. HÖRDE NI, eller läste.. jag fotade!! jag går fan text och kan enbart med min egna kamera typ. ojoj.. inte bra inte bra.
Sedan korruktur läste jag hela tidningen.
Ändå bra dag tycker jag, proviva till lunch träffa bäst en stund och fick en uppiggande kram.
Det var så intressant också hur mycket jag uppmärksammade saker runtomkring mig som jag aldrig brukar.
Såg en massa intressanta saker, tillexempel var det någon som kastat ut en hel hög med vitlök, kanske lite rädd att Edward ska komma in genom fönstret när dem somnat? fast nja..

Imorgon är jag nog med i VK också! blev intervjuad om Earth hour. haha så det är väll kanske dagens fråga.
Skabbig bild tog hon också, tack.

Livin' on a prayer är tammefan en av de bästa låtarna som finns, och försök inte skriva någon spydig kommentar som "tidig!" eller något, för jag har vetat det länge. tänkte bara påpeka det lite idag. Den är gryyyymt bra i alla fall.

Nu ska jag göra lite skoljobb sedan förbereda mig inför dagen imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0