Done

Provet är klart nu, men jag har ändå mer ångest nu än innan?
bra där, men jag hade pluggat på sånt som inte kom med såklart.. men så är det alltid.
Nu ska jag släppa det i alla fall och bara hoppas på G

Greys igår var så jävla jävla jävla bra. Jag älskar detttttt!
juste jag har ju fasiken flera osedda avsnitt av serier.
LOVE IT, då är ju kvällen räddad när jag kommer hem från Nolia
för ikväll äre UF mässa som vi måste fara på, det enda jag vill nu är fara och träna... var typ 10 år sedan nu haha.
Ska i alla fall och träna efter skolan imorgoooon.


All I wanted to say,
All I wanted to do is fall apart now.
All I wanted to feel,
I wanted to love,
It's all my fault now.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0