you're my wonderwall

hellohello.
Nu skriver jag bara lite för jag inte har så mycket bättre för mig i väntan på SATC som börjar 23.00.
sitter i min systers lägenhet alldeles ensam. Dem har åkt iväg över helgen och jag har inskolning på mitt jobb som jag börjar på nästa måndag, inte nu på måndag utan då nästa.. ja i alla fall.
Det har väll gått rätt bra. Det är väldigt mycket att komma ihåg men när man kommer in i rutiner ska det väll gå finnemang tycker man ju som.
Juste, börjar jobba 7 varje dag. Jag är van att somna efter tolv på kvällen och kliva upp tolv på dagen. Så när jag skulle upp sex så vare lite småjobbigt. Okej det var verkligen skit jävla jobbigt, imorse gick jag och sattte mig i soffan 10 minuter extra för jag inte orkade röra mig.
Men imorgon jobbar jag bara 7-12 sedan ska jag återvända till mitt kära Umeå, tss.
Dagen kommer att spenderas sovandes, titta på the hills och the city, redigera en massa bilder.
Låter jäkligt skönt om ni frågar mig. Juste, ska ta en lång dusch när jag kommer hem också! mhm.
Kanske borde skippa SATC och sova nu? då är det ju Fredag snabbare och jag får dra på jobbet och göra bort det snabbare. Vill verkligen hem till min säng nu!
Tänk att jag ska bo här sedan i en månad. känslan när man jobbat sista dagen och glider hem i bussen och lägger huvudet på kudden i sin egna säng. Finns inte mycket som kommer slå det. Det ska jag tänka på varenda dag typ.. och längta.
När jag kommer hem nu ska jag i alla fall njuta av de sista lediga dagarna på detta sommarlov.
Dock hinner jag sova ut några dagar sedan innan skolan börjar igen. Topppppäään!
Synd att jag inte fyllde 18 tidigare hade jag kunnat gjort klart jobbet nu och bara chillat resten av lovet. Synd!
Ont i röven har jag också, har suttit för mycket Illlllaah.
HAHA " Nu skriver jag bara lite..." bajs, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0