vad har hänt fröken Johansson?

Hittade ett par perfekta jeans idag. Nu har jag bunkrat upp min byrå med 4 par nya cheapmonday jeans inför hösten/vintern. Toppen!
dem jag köpte idag var som sydda för mig.

köpte en  som hon på affären sa"romantisk" blus idag, haha ofta jag? jag köper typ kläder på killavdelningen ( nu tänker alla, men det gör väll jag med?) ne, jag köper sånt som ingen annan köper, inte ens killarna.. haha.
Men den var jätte fin i alla fall och jag har tittat på den säkert 10 gånger så det var dags att pröva den och slå till.

Idag fyller Krille den store sondell 18 jäkla år!
Grattis till den liraren!!!!

nu mpr jag fan bara skit dåligt så jag ska se true blood och sova
Det är 800 grader här inne.

Såg även att kenza köpt en likadan bikini som jag , OBS HON har köpt en likadan, blinkblink.
Godnatt


fin fin fin fin fin, '
du var var var var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0