I'm just gonna take a minute and let it breeze

Jävla skitväder.. bara molnigt och bajsigt.. blir nådigt less.
Blev en lång promenad igår och det blir en lång promenad ikväll också. Skönt!!
Städar rummet idag i alla fall, ska snart skura hela lägenheten! grym jag är.
Sedan blir det ännu mer the hills och bara softning tills ikväll då jag ska promenera.
igår kväll var jag även mycket rolig, The grudge2 gick på teven och jag var rå kaxig och tänkte att nu när
jag är vuxen så ska jag väll klara av en skräckis.
Klarade av ca 10 min och sedan såg jag Sweet home alabama istället. Jag är en mes helt enkelt.
Jag är verkligen en mes, det är sommarlov men jag går ändå och lägger mig vid 12 tiden. Haha shitt.
Men jag orkar verkligen inte vara vaken längre, helt omöjligt.
Imorgon ska jag se dexter!!!! så jäkla jäkla glad jag är av bara tanken.

På Onsdag börjar jag inskolningen för jobbet, spännande! ska se det positivt, verkligen ta det för vad det är och inte känna " DÖR"
men det är inskolning Ons-Fre, sedan är det utgång på Fredagkväll. haha hur fan ska det gå, jag som somnar innan tolv? lär bli intressant. Hoppas det är bra väder också, då ska jag min nya klänning.
Det lär regna.. haha. Kommer typ ha klänning ändå. Jag strejkar.

Annars rullar livet på. Sommarlovet är underbart!!! älskar det.
jag är riktigt taggad på Fredag och på att få sova ikväll.. haha.
Nu ska jag lägga in lite kläder som alltid placerar sig på min stol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0