LÄSKIGT!!!

Satt i min säng och såg Ugly betty, sen hör jag hur det börjar vibrera som att en mobil ligger på ett bord. Jag har ju min bredvid mig så det är inte den som ringer. Ska precis gå och skrika åt mamma att det ringer då jag hör att det börjar sjunga i min byrå.. och det är låten som brukade vara min väckarklocka låt.. jag går upp typ skit skraj och öppnar lådan.. där ligger min gamla mobil och sjunger. Sen tittar jag på den och jag ser inte så mkt eftersom displayen är paj, men i alla fall så ser jag att det står 06.30 på den.. SÅ JÄVLA LÄSKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu tog jag i alla fall ut batteriet.'


22.37

Och nyss ringde min vanliga mobil, men jag blev lika rädd ändå.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0