impossible

jag förstår inte.. tankarna ekar tomt i mig.
Det är en dröm, en dröm som snart kommer vara över. Jag går utan tankarna på dig, jag undviker dem.
Direkt dem kommer in i mitt huvud exploderar jag till en pöl. Det gör för ont, jag kan inte tänka på det.
Du är borta, men du kommer tillbaka snart.. det är så jag tänker varje dag.. att snart kommer allt vara som förut och jag kommer få krama dig igen.. men ibland så kommer tanken på att jag aldrig mer kommer höra din röst eller se ditt ansikte.. se hur dina läppar bildar ett leende. Det gör ont, för ont.. det gör så ont så jag kan inte tänka på det. Jag tänkte på det nu och jag är inte längre en levande existerande person, jag är en tom själ.
Det här är ett helvette utan slut, ett liv fullt av sorg och tomhet.

Det är omöjligt att få tillbaka dig, det är omöjligt att glömma dig.
Jag saknar dig, jag saknar dig så fruktansvärt mycket!! och det gör så ont i mig.

Jag vill vakna nu.



Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: tack som fan snygging!!

2010-01-29 @ 19:04:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0