x På din pakethållare :(?

gjorde en tidsresa ikväll, har lådor på mina hyllor som är fulla av minnen. Hittade ett gammalt sim kort nyss till mobilen, fann en massa sms som fick mig att gråta av lycka typ. De var så otroligt söta och jag fick dem av min pojkvän som jag hade när jag gick i sjuan! himlarns va gulliga de var.!!!! och en massa annat fanns i lådorna, jag älskar att hitta saker som påminner mig om så fina saker.

KASTA ALDRIG NÅGOT SOM BETYTT ELLER BETYDER NÅGOT FÖR ER!!
även om ni gör slut eller blir dumpad eller vad som helst, SPARA DET!
även fast det är jobbigt att ha minnena så nära, jag har slängt en hel del som jag önskar att jag sparat!
ska iallafall inte göra om det för jag vet hur mycket jag uppskattar det sedan!!

Spara era minnen! de är värda så galet mycket när de inte göra lika ont att minnas dem!

Kommentarer
Postat av: hannele

håller med! det är så kul att se tillbaka ibland och bli alldeles nostalgisk :D

2010-02-21 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0