im not yours and you're not mine.

Bra dag i alla fall, har världens finaste systerbarn. Älskarom över allt annat!
Sen åkte vi till maxi, jag och pappa.. jag har som börjar övningsköra med honom nu kan man säga.. han ger mig teori lektioner i bilen.. idag gick vi igenom högerregeln och sist var det hur man inte ska köra i en rondell!
haha.

sen på maxi var vi världens bästa handlar-team och jah köpte allt tills imorgon
Carran goes fat girl. Jag gillar det! Alla hjärtans dag ska handla om mig. Mums!
Ingen ska få mitt godis eller glass, awesome!!!

Nu ska jag ta en dusch sen sätta mig med läxorna, imorgon är en läxfri dag!! så nu ska jag göra bort så mycket jag hinner.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0