candyshop

Jag är trött som alla andra tisdagar.
Ida persson rockade min värld idag, hon gav mig en massa filmer på datorn. Det var det bästa, jag längtar efter Söndag! Det är ju alla hjärtans dag då, och ne ingen boy ska få charma mitt hjärta med en massa choklad och rosor. Jag ska charma mig själv med godis, Ben and Jerrys och en cola. Sen ska jag se film hela dagen och mysa sönder i soffan, självklart är alla snygga män välkommna! eller.. nej isåfall får ni säga till innan så jag hinner trycka i mig glassen och godiset!!
haha äsch nu börjar jag spåra..

Nu måste jag skriva min krönika och äta godiset som jag nyss köpt. Åt föresten en godis som smakade väldigt intressant.. det går fan inte att beskriva vad det smakade..

jaja, nu ska jag sätta igång.

JUSTE har en fråga: vad är passion i dina ögon?
( det är till skoltidningen) COME ON skriv nu!



Ikväll äre dagggs, SÅ jäklaa tagggad!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra highlander DUVEEEEET

hihi, din alla hjärtans dag låter fruktansvärt lik min. ska vi ta en dejt sexy? ;) ingen snygg man dock men jag har andra fina egenskaper. gillar månskenspromenader framförallt!



passion i mina ögon är när två människor alternativt en människa och ett intresse eller liknande funnit varandra och allt flyter på, men inte att förglömma är att passionen har många baksidor. är du väl där är du fast, värre än någonsin. när du väl tappar passionen så blir ditt liv sig aldrig likt igen.



TJARÅ!



I'll hold on hopeeeeee (L)

2010-02-09 @ 12:47:36
Postat av: PS!!!!

hoppet är det jävligaste, men ändå det som håller oss vid liv. ba såru vet asssåååå

2010-02-09 @ 12:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0