Year 2010

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? Det har varit helt okej, jag har varit LITE för spontan… men det har ändå varit bra. Bättre än många andra år och även sämre.
Bättre än förra året? Absolut !!
Har du träffat några nya vänner? Ja det har jag J
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Turkiet med mamma
Har du flyttat under år 2010? Ja det har jag faktiskt.
Har du hittat en ny låt som du älskar? JAA,
Isåfall vilken? for the first time med the script + tusen andra!
Har du druckit alkohol? Yes i have.
Har du rökt? Nej fyfan
Har du kysst en främling? Ehhh, vänta nu... nae.. eller.. nae.

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Den har väll inte varit speciell antar jag.
Har du varit kär? Nej det har jag inte
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja det har jag
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja det har någon
Har du haft sex någon gång under året? Med Alexander Skarsgård.
Har du haft ett hemligt förhållande? Men njae. Eller? Vem vet?

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? NEJJ!
Har någon i din släkt avlidit? Nix.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Haha hm.. nae eller William kanske?
Har du varit i slagsmål? Bara i fantasin

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Nej , jag har slutat ångra det jag gör.
Har du skämt ut dig? Haha säkerligen!
Har du ljugit för en vän? Säkert… inte det bästa jag gjort i så fall.
Har du varit ute en hel natt? Yepp.
Har du blivit tagen av polisen? Nae.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Yesbox.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Aråh

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Hogwarts
Har någon varit elak mot dig i skolan? Njet.
Hatar du någon i din skola? Nej!
Har du gjort något framsteg? Det har jag absolut.
Har du haft alla rätt på ett prov? Haha neee.

VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner?det har jag redan saaagt.
Har du förlorat en vän? Växt isär i så fall.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja jo, det har jag väll
Har du gått bakom ryggen på en vän? Men fy.. hoppas jag inte
Har du ljugit för en bästavän? Nej det har jag inte!
Har du haft en relation med en vän? Det var ett tag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0