No more naturkunskap.

Lyckan är total.
jag har gjort bort provet, nu får jag be till gudarna att jag får G.
jag är så glad också, pirrar i min mage! åh fan, så bra så bra.
Imorgon får jag lov, och min syster kommer hem...!
Emely hansson kommer hem idag.
Så ja, jag är jäkligt glad.

och jag kände hur all press från skolan släppte, jag hann allt jag skulle hinna.. otroligt.
fan va grymt.
nu får jag ladda upp till nästa termin.
SISTA TERMINEN, snart studenten!!!!!
tagga tagga peppa.

nu ska jag skriva ett annat blogginlätt på mekon, sedan har jag bara en liten till skrivuppgift
sedan är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV



så glad är jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0