i brist på annat.

Så bloggar jag.
jag har sovit en stund utan att spytt, det är på gång det känner jag i alla fall.
men jag väntar.
kanske somnar en stund till sedan om det är möjligt, just nu sitter jag bara nära toaletten i fall att.

så... jul är inte favorit tiden i mitt liv, undra varför????
njaah, rätt övertygad om att det jag får göra nu påverkar LITE.
magsjuka är det värsta jag vet, det slår allt annat.
jag har hellre influensa och ligger halvdöd i sängen än har magsjuka..

Och varför ska kroppen dra ut på det?!?!? ut med det bara, så jag slipper avlida varje sekund.....
om jag skrivit konstigt kan det bero på att jag är hemskt trött och mår skit... bara så nu vet.

jaha. annars då? jag fick carolina gynnings parfym i julklapp den luktar gott.

äsch vem försöker jag lura, kan inte prata om annat än illamåendet.
har frossa och har en nära döden upplevelse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0