For the first time.

Nu har jag smörjt in min kropp i 48 olika krämer.
jag hatar att smörja in kroppen, den där naturliga fukten som man ska ha, fyfan.
jag gillar att vara en torris... varför ska det vara ett så stort problem så jag ska behöva ha en äcklig smörja på kroppen? nej fan. det är inte bra alls.
trivs som en fisk på land, alltså inte speciellt bra,

Min hjärna arbetar så den nästan brinner också, jag gillar inte att behöva tänka såhär mycket och analysera både andra och mig själv.
Dock älskar jag att komma fram till saker, det blir en hel del lättare då.

jag säger såhär bara, jag har haft nog med messed up relationships i mina dar så jag vet hur man ska tackla en hel del. Jag ser alla dem där varningsingnalerna och jag är inte dum nog att bara spela med. Det är ingen idé att försöka. Jag är alldeles för kritisk, efter tre år med media så kan ni tänka er hur kritisk jag har lärt mig att vara.
och som alla vet så är sanningen lindrigare än ett långt och plågsamt mord.
va ärlig med mig så får ni ut mycket mycket mer.

Föresten så lyckas MJ leverera till och med när han är död.
den nya låten med han och Akon är drömmen för mina öron. såå goood, soo good.
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon

Imorgon är det träning och läxa som gäller.
ska göra ett ryck nu med allt så jag blir klar.

Nu ska jag chilla med musik och försöka klura ut lite fler saker i min hjärna.
ensam är inte stark, men erkänn, ensamhet är förjävla skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0