over.

Nu är helgen slut, galet va fort allting går!
Jag är GALET trött, ska sova länge imorgon!! behöver det.
Vi såg Sex and the city igår, så jävla bra film, älskar den.
Sarah Jessica parkers hår är INSANE, det är så jävla fint.
jag har fått en fixering vid hår har jag märkt, scary..
nemen alla har så fint hår! blir tokiiiiiiig.
Kanske för att mitt är en enda röra för tillfället. Men men det blir ju bra tillslut.

Det kliar i mina hål i öronen, de håller på läka. Going crazyyyyy.
Kan i alla fall sova normalt nu igen och dem är ju så himla fina!

Det är the hills maraton på teven, KUNDE inte varit bättre på teven i detta väder.
Har jag nämnt att jag älskar Kristen Cavallari? inte?
då säger jag det nu, jag älskar henne!

Ikväll ska jag bara se på teve och läsa tidningar.
sedan ska jag fundera på hur fan jag ska kunna ha motivation till att gå till  skolan på Onsdag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0