Jag tror jag måste lämna allt bakom mig igen och jag tror vi måste starta om på nytt, du har lämnat mig på den jävligaste av platser och jag vill ha dig

Om det finns någon för oss alla, en kärlek, en som är rätt.
Hur blir det då om man redan varit med den personen? kommer man aldrig träffa den rätta då?
kommer ingen kunna mäta sig med den personen?
kommer man alltid jämföra alla andra med den personen?
Eller är det så att det inte bara finns en som är den rätte och när vet man egentligen att det verkligen är rätt?

Kan man bara älska en person med hela sitt hjärta, är det bara en person som kan titta på dig och se rakt igenom dig, se sådant som ingen annan ser.

Om det bara finns EN som är rätt för oss , så kanske jag förbrukat min.
Kanske krossats av den.
Hur länge ska man förneka det som är rätt? hur länge kan man blunda för sanningen.
Hur länge ska man leva i en lögn.

Jag har aldrig älskat någon som då, aldrig.
Kanske har jag aldrig fått chansen, kanske är det inte meningen att jag ska få chansen.
Kanske är du min mening och allt annat är bara slöseri med tid.
Kanske är mitt hjärta redan taget, och kanske kommer jag aldrig titta någon annan i ögonen och säga
de tre orden som är större än allt. De tre orden som kan riva murar och gå genom eld
de tre orden som för två personer samman till en.
De tre orden som man bara kan säga till en person och verkligen mena det.

Jag behöver tid. mycket tid. Måste känna efter. Måste känna efter vad jag vill och vad mitt hjärta vill.
jag behöver tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0