I dina blå ögon speglas jag

Nu ligger jag hemma i min egna säng! musiken hörs i högtalarna och regnet hörs i bakgrunden.
Har duschat och ska nog sova ett par timmar.
Jag vet inte vad dagen bjuder på, kanske ska till stan och fixa lite grejer. Vi får se.
Annars så har jag 4 dagar kvar att jobba, tis-fre. Sedan är det jävlar i mig bara att vara med mina fina vänner
och njuta innan skolan drar igång.
Föresten så ska ett par vänner lämna mig nu i höst, fyfan va jobbigt det känns!
Är verkligen så himla glad för deras skull, men det känns så himla jobbigt att inte få träffa dem på ett bra tag.
Det är så sjukt det där med tid..
det känns som att den står still tills man plötslgt inser att ett helt år har gått och att tiden hunnit ifatt en.
Nej jag vet inte, är för trött för att ens säga något klokt. Får bli senare idag
nu ska jag lyssna på musik och koppla bort hjärnan en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0