Goodbye to you.

Just nu, denna stund, denna dag, exakt nu så är Kristoffer på väg till USA. Jag känner mig lite deppig för att jag inte riktigt hann säga hejdå i fredags.. men samtidigt, det är inte hejdå! det är mer som det var i fredags " vi ses snart"
För det gör vi, ett år kommer gå fort om man bara låter det göra det.
Jag kommer sakna honom extremt mycket! och det kommer komma kvällar som kommer vara outhärdliga.
Men då kommer jag tänka på honom och vad han skulle sagt till mig, och då kommer jag ta mig samman och försöka le åt tanken på att han är exakt där han ska vara, exakt där han vill vara.
Min finaste Kristoffer.
Finns ingen bättre

Jag vet inte om du kommer läsa det här Krille,
men jag säger det i alla fall.
Jag älskar dig, och du har världen i dina händer nu, fyfan va jag är glad för din skull!
Vi ses om ett år!
<3


Kommentarer
Postat av: k

<3

2010-09-13 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0