confidence is the sexiest thing a woman can have

well, jag fattar inte att jag är så jävla grym som jag är egentligen.
Saker som folk säger " gör det inte," jag vet inte, har blivit som ett beroende att i alla fall försöka då.
" det går inte" " jag vågar inte"
i don't know, jag hatar dem fraserna som jag har brukat i så många år.
Jag älskar att säga " men skit samma om det går åt helvette, vad gör det för skillnad?"

jag har gjorde en super jävla underbar grej nu,
kanske säger sedan.

Vi är alldeles för rädda för att misslyckas så tar inte ens risken att göra det.
Seriöst, ett misslyckande är bara en eller två axelryckningar om några år.
GÖR DET NI KÄNNER FÖR ATT GÖRA. Våga misslyckas för att tillslut lyckas.




Btw, jag hatar dig mer än allt annat, du är så jävla STÖRD. fuck you.
idiotjävlamongo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0