Tierdofmylook

Nu är jag sådär äckligt less på mitt hår igen...
Blir så otroligt less på det.. Det är min naturliga hårfärg, SKIT tråkigt.
Sedan är det inte kort och inte långt, det är där mitt i mellan, SKIT fult.
och ja, jag kan bara färga det och sätta i löshår.. men jag vill inte färga det och slita ännu mer på det
orkar inte köpa löshår heller, haha borde inte ens klaga när det finns alternativ.. men faktiskt!
jag är bara förbannad på mig själv för att jag klippte bort allt mitt långa hår.. bara väntar på att det ska vara riktigt långt igen.. då blir det antingen rött eller blonda slingor. Tills dess får jag titta på alla med fint hår och bara vara riktigt jäkla bitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0