Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Blev smyg sugen på att ha en fin pojke som vill veta allt om mig.
Tusen frågor, tusen svar.
Ett regn som hörs på taket och en varm famn att vila i
Få chansen att berätta saker som egentligen gör för ont
Gå sönder och sedan bli ihop satt.
Lyssna på musik som jag aldrig delat med någon, inte förens nu.
Se in i hans ögon, hans fina ögon som gör så ont att se in i för dem är så förbannat fina
Att vara så trygg så man kan somna en stund och veta att när man vaknar så finns han där
Att inte vilja somna för verkligheten är för en gångs skull vackrare än drömmarna
Att inte klara av att flytta sig, inte ens en centimeter för man vill vara så nära som det går
Höra någon annans hjärta slå och veta att det slår för dig
Få älska någon så mycket så man inte vet vars man ska ta vägen
Ha fjärilar i magen och känna att man flyger på rosamoln
Bara ligga där i timmar, och lyssna på regnet
Känna att " nu fan vill jag inte vara någon annanstans än just här, just nu"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0