Nomorecandy

Har varit en bra dag faktiskt, städat lägenheten med mamma och sedan åkte vi på strömpilen.
Jag köpte 2 nya linnen och värmeskydd till håret.
Sen har jag varit på Body pump, jag och mamma kom överens om att vi inte ska äta godis and so on förens 12 juni. Och nu tänker ni alla " hon kommer inte klara det" men tror ni att jag frivilligt kommer äta något så pass ovärt för att sedan betala 100 kr till mamma? nej! kan jag ju säga, känns inte sådär super taggat.
När det blir jobbigt är det bara att bita ihop, det här kommer jag klara även om jag kommer få spänna fast mig i en stol när jag blir sugen, utmaningar är bra!

Ser hockey nu, och jevlar det är spännande!!!
Sedan ska jag nog lägga mig rätt tidigt, imorgon staden och läxa.
Sedan ska jag springa på kvällen

nu ska jag lägga mig i soffan och dregla till Johan Falk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0