Monday morning

Dagen började underbart bra! gick till bussen och där så inser jag att busstiderna nu är bytta. Så den bussen jag brukar ta som brukar gå från mig på Mariehem till skolan på Regementet inte längre går. Dock skrattar jag bara åt mig själv lite ochj tar en annan buss och det är väll så när man inte hetsar upp sig för små saker så går allt bra.
Kommer till vasaplan och där står bussen så jag tar den därifrån istället. Alltså slapp jag vänta i tusen år på en annan buss.. lite komplicerat men.

Nu ska vi ha redovisning och solen lyser ute (Dem två sakerna hör inte ens ihop.) men i alla fall.
Jag känner mig konstigt nog förälskad fast inte i någon man utan i våren antar jag och allt annt fint.
Jag är så jävla taggad för  övrigt!!! på fredag äre valborg med dem bästa, det kommer bli bra!

Nu ska jag samla mig inför redovisningen och sedan ska jag vara awesome och göra asbra redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0