Miljöpartist

Samhällskunskapen var sköön! vi gjorde bara chill saker och det var ändå intressant.
Vi ska ha en uppgift nu, gruppuppgift, hatar verkligen såna! man hamnar alltid med människor
som inte bryr sig ett skit om uppgiften. Nu ska jag fan ta saken i egna händer och kirra biffen själv.
Fick i alla fall miljöpartiet som parti att jobba med. Ska fan sätta mig in i rollen stenhårt, haha.

Anyyway, nu har vi 1,5 lektion kvar.. ena lektionen är 30 min så den räknas inte riktigt som lektion.
Sedan text, där jag ska skriva på novellen. Känner att jag kommer skriva om apmycket men så äre man ska
skriva om och hålla på tills det blir bra.
Sedan stan och köpa skjorta och träffa William.
Nu ska jag i alla fall gå till min halva lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0