måste berätta

måste säga vad jag drömde inattt hahah!!

det var en massa skit först minns inte allt, men jag var i skolan i alla fall.
och sedan hände en massa och jag gick ner där skolsköterskan och kuratorn är, men jag gick inte dit.
Jag gick till en spåtant och spåtanten var inte vem som helst, det var tomas Dileva... hahah!!
där la han tarot kort och spådde mig.. ja och det var en massa han sa.. minns bara att han sa " tänk på din aura"

haha drömmr är för härliga, och jag är inne i min period där jag drömmer galna drömmar.
kanske har en ny att berätta imorgon .

Kommentarer
Postat av: line

re: (y) :D

2010-04-11 @ 10:15:40
URL: http://haughtyandhardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0