Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

Finaste Håkan spelas just nu och jag ska lägga mig i sängen och stirra upp i taket, vilket jag kan säga är underskattat! man kan faktiskt reda ut en massa tankar på det sättet och det är faktiskt så grymt skönt att bara lyssna på musik och inte göra mer.

Jag är trött efter natten! vi gick inte och la oss förens typ 3 så jag är trött som ett as! blir inte bättre när man inte är van att sova med någon, jag har blivit van att ta upp hela sängen! haha tjockiscarran.. nej jag har bara blivit bekväm av mig.
Imorgon så ska jag vara med Emely! grymt kommer det bli!! vi har inte setts på två veckor nu så det kommer bli bra bra bra.
Sedan ska jag nog vara med tjejerna på kvällen, det blir mys!

Nae, nu ska jag lägga mig i sängen. Finns en risk att jag somnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0