I held your hand through all of these years But you still have all of me

Jag försöker känna något när jag hör låtarna som är tänkt att påminna mig om dig, när jag dricker teet som vi drack den morgonen, när jag åker förbi där du bodde, när jag tänker på oss.
Jag försöker känna något när jag tänker på godiset du alltid åt eller drickan du alltid ville ha, när jag tänker på den gången du pussade mig på pannan, när våra hjärtan slog i takt.
När du fick mig att skratta och känna mig trygg
Jag försöker känna något när jag tänker på hur glad jag blev när du hörde av dig
men jag känner ingenting.
Det var inte kärlek, det var inte vi, du var du och jag var jag
Det gjorde inte ont att ifrån dig och det gör inte ont att du är borta nu.

Det var inte kärlek helt enkelt, det är inte kärlek
kärlek är när en annan person kan krossa ens hjärta i tusen bitar
Men mitt är helt och det har inte varit trasigt, inte en enda sekund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0