har lite tråkigt

Namn: Caroline Johansson
Åler: 17
Cevilstånd: Singel men dock jävligt grym
Kär: nix!
Bor: I världens bajsigaste stad?
One three hill eller O.C: One tree hill!!
Ute- eller Hemmakväll: Home.
Lyx eller Budget: jag är en tuff brud i lyxförpackning
Sommar eller Vinter: SOMMAR!!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukiskläder.
Favoritfilm: Titanic
Favoritfärg: Lila
Drömprins: Joel Kinnaman
Maträtt: Pizza!!
Tycker inte om: svikare, lögnare& fega personer. Annars så tycker jag inte om att bo i den här staden, hur vissa människor behandlar andra.
Favoritdricka: iste
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita med en svart fondvägg
Vad gör du när du är uttråkad: lyssnar på musik
Missbruk: godis, vilke jag håller på slutar med.
Vad retar du dig mest på: Folk som inte kan skärpa till sig när det behövs.
Läggdags: Typ för längeesedan...
Nagellack: Svart
Syskon: 3
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Någon som verkligen behövde dem.
Vilken är din bästa egenskap: Ställer alltid upp
Senaste köpta skiva: hm.. kanske Erik Hassle.
Favoritgodis: LAKRITS
Studier eller jobb: skola
Bästa kompis: William.

Andas..


Vad har du för TV-kanaler? svt 1, svt 2 och fyran.. hehe.
Har du åkt moped någon gång? Jag är så pass cool så jag har till och med kört.
Har du busringt någon gång? haha helt klart.
Har du fått felparkeringsböter? nae?
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? skulle nog inte gå så bra..
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland kanske
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Dr snuggles.
Kan du alla orden i nationalsången? du gamla du fria..
Badkar eller duschkabin? badhus.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Kenny begins ! haha
Chips eller popcorn? inget!
Apelsin- eller äppeljuice? Lätt båda!!
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Ida,Johanna,Maja och Frida! vi åt kinafood
Favoritchoklad? shit... svårt.
När röstade du senast? nevah
När åt du en hemodlad tomat sist? äter såna varje dag bor ju i en sån grönskande stad...
Klarar du att tanka själv? ja mopeden
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? haha ne..
Pepsi eller Coca Cola? Cola
Vad var det senaste du handlade? jag minns inte..
Har du kräkts offentligt? Räknas toaletten när alla i min familj var hemma?.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej!
Har du ringt något betalnummer? hooppas jag inte..
Kan man vara vän med sitt ex? Ja klart det går.
När besökte du ett sjukhus senast? shit.. längesedan.. typ 1 år sedan när jag var hos tandläkaren hah
Hade du mycket hår som liten bebis? ja det hade jag, hade typ mohikanfrisyr
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? va?
Vad har du i din väska? Mobil, plånbok, tuggahgummi.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? stänger av mobilen
Vad är du tacksam för idag? Att jag har världens goaste familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0