Hade lite och göra för någon dag sedan

100 saker om mig!

1. Tre namn jag lyssnar till: Caroline, Carran, Carro

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag kan skratta åt saker som ingen annan förstår.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag överdriver väldigt lätt, små saker blir stora bekymmer.
4. Detta är jag rädd för: Förlora folk i min närhet, för alla idioter som finns i denna värld.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Hälsan i behåll, mina vänner och läppstift... nej okej.. haha! Sista saken, musik!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Skada ett djur, stå på händerna, sitta still haha.
7. Detta tycker jag om att göra: Det beror på humör och sisådär.
8. Detta vill jag göra just nu: Ligga i ett grönt gräs och titta upp på en blå himmel
9. Bästa känslan: När man är kär och när man är lycklig och glad.
10. Värsta känslan: När någon sårar en.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Rolig, Respektfull, Positiv, Öppen, Ärlig, seriös/oseriös.
12. Är jag kär just nu? Nej det är jag inte minsann
13. Jag vill gifta mig?
Ja såklart.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Så mycket som det går typ! Men i alla fall träffa någon att spendera mitt liv med, få barn, gifta mig, kyssa Joel Kinnaman… haha.
15. Min käraste ägodel: men shit jag vet inte..
16. Något jag vill ha i present: Money, smink, kläder.
17. Detta har jag på mig just nu:
Svarta leggings, svart linne, vit tröja, svart kavaj, kilklacksskor, blå halsduk.
18. Favoritkläder:
Mjukiskläderna!!
19. Favoritdjur:
KATT
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Jag lyssnar på världens blandning
21. Favoritlåt just nu:
Dreamer – Mates of mine
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Teater, svenska
23. Stjärntecken:
Kräftan
24. En bok jag älskar:
Twilight böckerna
25. En film jag älskar:
A walk to remember
26. Tv-program jag gillar:
Greys anatomy
27. Favoritdoft:
Doften av en riktig man.
28. Detta äter jag gärna:
Lakrits och apelsiner
29. Dricker helst:
Festis
30. Favoritgodis:
LAKRITS
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand.
32. Färg på mina ögon:
Blå/gröna
33. Min längd:
1.70 kanske
34. Jag tror på:
Att allt går om man verkligen vill, förändringen sker endast när man själv bestämmer sig för att göra den
35. Jag spelar:
TEVESPEL
36. Person jag beundrar:
Min mamma, hon är världens bästa!
37. Så här bor jag:
I en lägenhet med två hundar och min familjaah
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Jag vet inte , mamma har väll en massa..
39. Det här tänder mig:
grrrrrr
40. Det här gör mig avtänd:
Allt som är ofräscht!
41. Favoritfärg:
svart, vit, turkos.
42. Favoritcitat:
typ alla ur greys
43. En hemlighet jag vet:
Jag vet inget som är hemligt hehe.
44. Bästa present jag fått:
oj… ändå svårt. Jag vet faktiskt inte..

45. Senast köpta skiva: Det var nog Erik Hassle
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
men allt vafan, jag är så jävla haaath.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Okej jag erkänner, jag gillar inte min visdomstand
48. Udda förmåga/egenskap:
haha hela jag är udda?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En kamel.

50. Vad lyssnar du på just nu? Vickis och Cornelia
51. Vad har du gjort/ska du göra idag
? Skola, sedan träning och läxa.
52. Var är dina föräldrar födda?
Boden
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Nej jag vet inte-..
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Mammas.
55. När badade du i en pool senast?
Jag vet inte..
57. Hur många barn vill du ha?
Typ 1 kanske 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Men svensk hiphop
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
JA det ska jag kanske.
60. Vad har du för TV-kanaler?
Hur många som helst..
61. Har du åkt moped någon gång?
Ja! Många gånger
62. Har du busringt någon gång?
Haha ja
63. Har du fått felparkeringsböter?
njet
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Haha ne… men skulle ändå vara coolt
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
skolan
66. Har du en egen trädgård?
Ja på mitt rum
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
DR SNUGGLES och trasdockorna!
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Haha typ.
69. Badkar eller duschkabin?
BADKARÄ
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden
? Kenny Begins
71. Favoritpizza?
Oj.. shit.. men med räkor, champinjoner och skinka
72. Chips eller popcorn?
Chips!!
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Det är en hobby som ligger nära hjärtat
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ja fan, miss Umeå
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med?
William och Krille.
78. Favoritchoklad?
Mhm choklad.. men jag vet inte gillar asmånga.. men typ tarragona
79. När röstade du senast?
Vet inte.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Vet inte.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Haha ja! I fotboll
82. Är du bra på matlagning?
Ja fakiskt
83. Klarar du att tanka själv?
Ja jag kan sånt där ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV?
Ja, jag brukar handla varje dag därifrån
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ne, inte än.
87. Vad var det senaste du handlade?
Hahaha…
88. Har du kräkts offentligt?
Nej,
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Men hallå? Antagligen mångmiljonär.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njet
91. Har du ringt något betalnummer?
njet
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Man kan väll allt, frågan är om man vill.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Hm… mormor kanske
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Haha ja omy
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
En fin röst som tillhör mig som talar om vilka alternativ det finns.
96. Vad har du i din väska?
Börs, mobil, nycklar, lypsyl,
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Lyssna på musik!
98. Vad har du att vara tacksam för?
Alla mina vänner och familjen och att jag lever och mår bra.
99. Var hittade du den här listan?
På en annan blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som vill.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0