Follow through

Orkade inte träna idag, har fortfarande inte tagit på mig några normala kläder idag. går runt i mina 80tals adidasshorts, dem är lila och jag har en gul tshirt på mig.. haha fyfan vilken ful kombination.
Ska i alla fall träna imorgon tänkte jag.


Svar till:
totalt random
på åhléns finns det jeans skjortor. kollat där? på deras online butik finns det två olika sorters modeller en från frk & en annan från .att som är deras egna märke. kolla där vetja!

tack för tipset!! jag har varit en sväng och bara kollat på Åhléns, hittade dock inget då men jag får väll kika en gång till och grundsöka igenom affären. Annars så ska min syster i Göteborg titta på Gina tricot där och se om det kan finnas kvar där. Annars blir nog Åhléns mitt alternativ. 

Nu ska jag försöka zappa fram något bra på teven annars blir det nog en film eller någon teveserie på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0