" du lyssnar bara på lars winnerbäck och sån skit"

Har badat ikväll, så jävla skönt! luktar asgott nu graowr.
Igår gjorde jag en sådan där skum sak som jag inte brukar göra, dock var det intressant men jag failade i slutet like I always do. Det var hur som helst ganska värt.
Det ser ut som att det varit krig i mitt rum, eller att någon bombat mitt rum. Saker verkligen överallt.
Har tänkt städa ut alla vinter kläder och röja upp i rummet. Sedan ska jag försöka skriva på denna älskade analys som aldrig blir klar, fattar inte? det tar lixom inte slut, och orden är bara en jävla mess i skallen. får inte till något som verkar speciellt smart.. skit. Äsch ska röja upp denna röra nu och vara social med daddie och se teve ett tag.

William, stor jävla kram till dig!

luv you.


20.10

tittar in i garderoben och ser
" svart, vitt, grått, svart, vitt grått, lite blått, svart , vitt, grått...
HAHA fyffan!! inte en chans att jag ska köpa mer såna färger!!!
inte förens i vinter i alla fall.
Mitt nya persikofärgade linne behövs idenna tråkiga färgskala av kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0