Twilight.




Min kväll blir toppen bra! vi ska läsa en engelskbok nu på engelskan. Eftersom jag läst alla böcker i twlight serien förutom ettan så tänkte jag att det var perfekt att läsa den nu på engelska! Så ikväll kommer jag vara i en helt annan värld och det lär bli svårt att sluta läsa. Ganska underbart när man har läxa i något som man inte har emot att göra, älskar dessa böcker!! Så nu ska jag lägga mig i min nya mysiga tröja och läsa boken. Jag har hört rykten om att den ska vara bättre än filmen så nu ska jag ta reda på om det faktiskt är så.!



Kommentarer
Postat av: moa

sv: åh tack så jättemycket! dock är jag väldigt ovan med det mörka menmen!

2009-09-03 @ 20:21:17
URL: http://moq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0