This time.

Somnade om till klockan tolv idag då mamma kom in och tvingade upp mig, sov i alla fall super bra till musik!! grymt skönt.
Sen åkte jag med mamma och köpte hundmat och prövade ett par skor men jag vill nog ha lite grövre modell på skon.. är ganska noga med att det blir rätt skor, men hittar jag inga andra så blir det dem jag kollade på idag.

Köpte mig en salt och blandat påse och den var gudomlig! jag älskar verkligen lakrits!!

Nyaste the hills har äntligen kommit ut och jag såg första avsnittet idag, halv bra faktiskt! snygga boys är det med i alla fall..

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum och sen är det One tree hill!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0