Skola-.

usch nu är det skola igen.. fan att helgerna går på en sekund..
I alla fall så sitter jag nu i skolan och ska snart ha mediekommunikation.
Sen världens hål och sen idrott och psykologi. Slutar tjugo i 4 idag vilket inte känns taggat.. men det är bara måndagar som jag går länge så det är ju skönt.

När jag kommer hem blir det att sitta och hålla på med talet som jag ska göra i svenska sen så ska jag fara och träna tror jag! det var ett tag sen nu.Måste verkligen ligga i med träningen nu så det blir något resultat.
Sen är det dexter ikväll och fyfan, jag finner inga ord... jag är så jävla taggad och allt!! det kommer vara så jävla spännande!!!! i love it.

Nu ska jag ta och se om några clasmates har anlänt sen ska jag försöka hitta salen där vi ska vara.!

Ha en bra måndag everyone!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

hoppas du missar dexter :)

2009-09-14 @ 08:21:40
Postat av: caroline

haha men varför skulle jag missa dexter ^^ ?

2009-09-14 @ 09:31:51
URL: http://carranjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0