NEW MOON!

HERRE MIN SKAPARE
fan va jag vill ha november, och edward och himmel och pankaka.... vi ska snart äta pankaka och jag är jätte hungrig fan va gott.. jag älskar att jag och pappa äter lika snabbt! haha. Han har lärt mig allt han kan! 

Var på stan efter skolan med Ibi och Hannele, det var jätte roligt! jag hade lite damp med min väska och min dator fick känna lite smärta! Vi kollade i alla fall stan sen åkte dem hem och marcus kom. Vi kollade stan jag prövade en massa kläder, fick med mig en jätte fin tröja och ett baslinne hem. Carran glad.
Bussresan var superbra faktiskt, jag kunde inte sluta titta och jag tror att du såg det ganska tydligt..
Nu ska jag inte sitta vid datorn mer, ska sätta igång en lista på spotify sen blire tal all night long eftersom en fågel viskade i mitt öra att vi faktiskt har det tills imorgon, kul...

Hejrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0