Monday again.

jaha.. så satt jag i skolan, det är typ ingen här! jag åkte i bussen till skolan SJÄLV! inte okej..

Jag är sjukt trött idag, sliten som FAAAAAAAAN och vill bara åka hem igen.. men nejnejnej, jag går till 15.35 idag jätte taggat.

Jag sov askonstigt inatt och drömde dryga drömmar och ibland kan man ju tvinga sig till att vakna , iaf jag och det gjrode jag och då fick jag rysningar i hela kroppen och jätte konstig känsla. det var inte så kul..

i alla fall när jag kom till skolan gick jag till mitt skåp och skulle lämna mina grejer, då ser jag kuratorn och det ser ut som att hon har lysterin i munnen och håller på, men sen när hon spottat en gång.. hör jag hur hon börjar kräkas.. GANSKA Mycket.. alltså satan va äckligt det var... fyfan!!!! hon spydde HUR jävla mkt som helst...
äh det var inte kul...


jag uppdaterar nog under dagen har inte så mycket mer att berätta, ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa det måste vi!!! Vad sägs om fredag?

2009-09-28 @ 14:08:30
URL: http://klasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0