läxa läxa läsa läxa måste..

ÄSCH, jag hatar skolan just nu.. eller jag hatar att det är så jävla jobbigt! för det är jobbigt...
tar ju upp ALL tid och ork.. och jag orkar ju inte?!?!?
jag måste göra läxa.. faktiskt.. 

MEN JAG HAR 0% motivation.. helt sjukt..
men jag har verkligen ingen ork alls..

Hade världens bästa samtal med mamma ikväll, hon är den bästa!! verkligen<3

Har sett idol ikväll och nu är det Greys anatomy, har jag väntat?! JAAA
har jag taggat? JAAAAAAAAA
och nu börjar det äntligen äntligen äntligen!!!!

ne nu ska jag ta och se och sen ska jag fan plugga ett tag innan jag ska sova.

hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecka Djerf

snacka om att jag håller med dig.

Somnade igår utan att ens öppnat matteboken...

2009-10-01 @ 09:07:40
URL: http://rebeckadjerf.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0