It was painted in black

Teatern var toppen bra idag! sjukt roligt. Vi gjorde samma scen flera gånger fast med olika teman det var så galet kul! älskar teater.

Resten av skoldagen flöt på, lunchen var ovanligt god fast Hanne hittade ett hårstrå i sin mat.. fyfan va äckligt det var!! hon hade vegetariska och det hade inte jag så jag behövde inte oroa mig, men det var sjukt äckligt!!

min piercing mår finnemang tror jag, har lite små ont men det går ändå bra. Sov destomindre bra inatt, hade jätte ont typ hela natten men som robin sa " skyll dig själv" haha helt rätt..!
Snart ska jag ta en dusch och då ska jag titta på den ordentligt för första gången, spännande spännande!

Nu är det ju helg oxå, så himla skönt!! ikväll blir en slapp kväll i soffan och imorgon blir det stan med Hannele!
På söndag ska jag dra till Hörnefors och vara med älsklingarna det kommer bli toppen.
Ska även försöka göra lite läxa så jag inte drunknar i dem, HAR FÅTT MITT SKÅP NU!! efter tre veckors väntan!
så på måndag får jag släpa med mig en hel del till skolan! skönt i alla fall att få bort alla böcker som ligger och skräpar i rummet.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen slå en plingare till emely.

Ikväll ska jag lägga in en lista på sånt som ni inte visste om mig men som kan vara ganska roligt att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0