I kissed a girl

Nu har jag klarat av dagen även fast jag inte kunnat andas och fick frätande lunch i halsen!
Dagen har känts jätte dryg men den har väl faktiskt inte varit så jobbig.
Vi hade Samhällskunskap i hundra år, meko och text. Vi slutar egentligen om en halv timme men fick sluta tidigare eftersom några ettor skulle göra prov i den salen som vi var i jag klagar inte på att sluta tidigare i alla fall.
Däremot ska jag ändå vänta på Miss E som har lektion till tjugo i tre. Vi ska på stan och jag ska köpa en ny tröja och hon skulle även köpa något hon med. Jag sitter med sandra och de spelar skit musik på mtv. Men nu kom green day och green day är faktiskt inte så jävla dåliga!

Imorgon är det dags för skolfoto, vi har väl inte direkt något speciellt i klassen som vi ska göra. Det blir seriöst med en liten oseriöshet.. oseriöshet? det är inte ens ett ord.. men haha.. skit samma.

Annars så ska jag dra ner till gotland och gifta mig med en pojke där, han har svarat ja på mitt frieri och vi ska leva lyckliga i alla våra dagar.. jag har väl tur antar jag inte alla som har så tur som jag..

ne nu börjar jag överdriva som vanligt.. carran goes överdrivarn.

nu ska jag dansa i bh på bordet med sandra och skrika lite till green day.

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


Kommentarer
Postat av: sandra

AHHA GREEN DAY IN MY HEART (L)(L) 4evahh bäjb.

ps. NU DANSAR VI! har redan strippat. pusspuss

2009-09-03 @ 14:22:26
URL: http://sandraeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0