Hej

Kom inte på en bättre rubrik så hej fick det bli.
idag är en bra dag solen lyser, föresten så var det ju 3+ imorse? hej höst..

vi går en timme längre idag än vad vi egentligen ska, är jag taggad eller?
nej faktiskt inte men ja..

gårkvällen var intressant..

träningen gick i alla fall asbra och ikväll ska jag träna powerstrike.
Mamma var världens roligaste som vanligt igår, hon hade köpt nya kläder..
bla en halsduk.

" Jag har köpt en såndär ny halsduk som är modern i år. Du vet...? "
jag : eem nej?
mamma : men jo den med feta snören
jag: *frågetecken look*
mamma : men följer du inte med i modet, elller eller eller? äru sämre än mig vahvah? (retsamt)
det kan ha varit det roligaste, jag svarade bara nej jag är inte modern jag är efterbliven i min stil och vi skrattade på ett tag..
kanske får låna den där halsduken någon dag.

Jag har mina skor med klack idag för första gången, de är lite jobbiga att gå i men det går ändå bra.

ikväll ska jag lägga in en snygg bild på mig och hannele.. den är ganska fin.. he.

Nu ska jag återgå till min konversation med Hannele och Ibii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0