He kissed my lips i taste your mouth

idag har vi text typ hela dagen! så vi håller på med intervjuer.
Slutar tio över två, snart ska vi ut och intervjua..
Sen ska jag på stan och träffa marcus vi ska väl kolla stan.
Ska hem sen och sitta med läxan hela kvällen har tonvis av den! inte trevligt alls..
men jag måste ta tag i den nu, kan inte bara vänta med den. Så ikväll blir det pluggning..
Ska ta en paus vid åtta och se idol sen fortsätta. Inte den roligaste kvällen kanske men.

Jag tycker att om ni inte lyssnat på Muse nya album , gör det! det är faktiskt riktigt bra.
Nu ska jag fortsätta med texten, uppdaterar ikväll.


You're the best
And yes I do regret
How I could let myself
Let you go

Now the lesson's learned
I touched it I was burned
Oh I think you should know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0