Flickan som lekte med elden

Filmen var JÄVLIGT BRA! sjukt..
jag hade en klump i magen hela filmen, troligtvis för att jag fattar direkt att saker kommer hända och då blir jag nervös..haha.

I alla fall så sprang jag ju imorse och fyfan vilket äventyr det var...
sprang först till tomtebo och då skulle jag vara lite vad ska jag säga.. hittar inte ordet.. men
vi kallar det rolig, inte ordet jag sökte men i alla fall..
så jag sprang mot iksu och skulle ta en skogsväg.. tja.. det slutade med att jag sprang mitt i skogen, insåg att " om det kommer någon nu så kan han lätt våldta mig på plats och sedan döda mig.. löpte på som satan och såg vägen, tänkte gå ut på den och se vars jag egentligen var, så jag sprang ut.. där var ett hav ( dike) som jag plaskade ner i, dyngsur om skon så fortsatte jag in i skogen igen och fastnade i ett träd med hörlurarna så jag höll på ramla baklänges, fortsatte springa och kom ut på vägen igen..
Det var sjukt jobbigt, och jag blev blöt och fick migrän sen! men det var ändå ganska.. kul.

I början av filmerna så är det ju trailers och då kom New moon trailern och jag fick lite damp...
fick rysningar ändå upp i hårbotten och satt och stor log, om jag taggar filmen? MEN JA..

Sen vare ett sär på bion som hade mobilen igång, jag älskar idioter =)

Nu sitter jag hemma i sängen och är trött som alltid, hade migrän innan vi åkte till bion och jag trodde att jag skulle plågas genom filmen men det gick som tur var över i bilen på väg till stan. Nu ska jag nog se tv och mysa i soffan , såg Hollywood fruarna idag och jag måste medge att jag älskar dem! galet underhållande kvinnor!!

nu ska jag dra på mig mjukbyxor och lägga mig i soffan!



noomi rapace är förövrigt inte ful någonstans, däremot jävligt snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0