fan va jag hatar er ibland

Rubriken talar för hur jag känner just nu..
Idioter säger jag bara...

-

Annars så har jag blivit ÄNNU sjukare, det finns nog inte ord för hur jag mår..
klarade av skoldagen och sen åkte jag direkt hem, frös hur mycket som helst! så jag
tog en varm dusch när jag kom hem! den var gudomlig..
sen kokade jag te och drack det, värmde våran kornkudde och la mig under täcket!
somnade till lite grann, men inte mycket! vilade mest i 2 timmar.
När jag klev upp och skulle äta mådde jag mest illa, allt snurrar, jag har migrän och galet ont i halsen-
Jag tror även att jag har feber nu..  så jag ska nog inte till skolan imorgon.
Det värsta är ändå att jag var så himla peppad på att träna ikväll, men inte kommer jag kunna göra det.
Nu ska jag sätta igång spotify listan igen  sen ska jag försöka att verkligen somna...

Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0