Everydag breathing your love.

Alltså idol ikväll kan ha varit bland det roligaste!! haha...
jag är nog lite små kär i anders bagge ändå, det måste ju ändå alla vara?

Jag är svin trött nu, borde försöka ta tag i någon av alla böcker som jag ska läsa!
måste läsa stieg larsson-flickan som lekte med elden. Den 18 September kommer den ut på film och den ska jag absolut se!! så nu ska jag speed läsa boken, imorgon kväll ska jag läsa hela kvällen tror jag!
jag funderar på att sova nu.. jätte tidigt!! men jag orkar typ inte vara vaken längre.
Jag blir helt förlamad på fredagar när det blivit helg, då kopplar man ju av helt. Men imorgon kväll ska jag i alla fall lägga mig i sängen, fylla naveln med sprit och ligga där och läsa! haha låter askul.. men det var iaf bra att ha mycket sprit i naveln så försvinner bakterierna.

Sitter annars själv hemma i lägenheten, uppskattar verkligen att bara sitta helt själv och lyssna på en massa fin musik! men sitta själv varje dag är ingen hit skulle jag tro.

Imorgon ska jag nog träffa Hannele på staden och sen ska jag ju bara läsa!!

  • Twilight
  • Flickan som lekte med Elden
  • Hohaj
De tre böckerna har jag framför mig att läsa! jag kan bara säga att det är inte böcker som har typ 200 sid, det är mer 600 sidor i dem.. !
Jag har i alla fall något annat än datortittande framför mig..

Nu ska jag nog krypa ner i sängen , först ska jag sprita min navel.!

sovgott allesammans


Kommentarer
Postat av: linnéa

jävlar vad du måste hålla igång att läsa ;o duktigt!!

2009-09-12 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0