All you have to do is just surrender.

Det regnar ute, världens tråkigaste väder ju! det är väl mysigt också. Men mest tråkigt..
Sitter i mina hund-tofflor som jag haft sen jag var typ 10 år! haha men de är mysiga. Lägger in en bild sen på dem.
Har sett på Greys anatomy nyss och det är nog det bästa ändå! jag älskar dexter, men greys är ju ändå oslagbart.
Snart är det How I met your mother och sen ska jag försöka ta tag i svenskan så den blir gjord.
Fick reda på en sak nyss som gjorde mig chockad och den fick mig faktiskt att tappa hoppet om kärleken..
fan för det fan!! fattar inte.. (Det handlar inte om något som hänt med mig).

Jag är jätte tät i näsan och nyser och hostar på, känner mig i alla fall lite piggare än igår. Jag hatar verkligen att vara sjuk, och eftersom jag går på pencillin så tar den ju bort alla dåliga bakterier som jag har, även de bra! så jag har ganska nersänkt immunförsvar just nu.. Känns inte sådär super bra.

Sen så jobbade jag ju tre veckor i Juli och borde ha fått mina pengar nu. Men mamma ringde kommunen i morse och de sa att de bara var vissa de hade fått närvaron på så några av de jag jobbade med har fått sina pengar men inte jag nej.. SÅKLART! tur att jag är så sjuk så jag inte ens orkar bli arg eller något. Jag rycker mest på axlarna och väntar in tills pengarna kommer. Jag har ju något att se fram emot så det är ju trevligt.

Nu ska jag dansa mig till teven och njuta av min lediga dag som sjukling...
FAN nu fick jag en nysatack.!

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0