when it all falls apart.



Jag har börjat lyssna på The veronicas nu och dem är sjukt bra faktiskt! Deras texter är skit svängiga och bra! och ja, jag tycker om dem! min stora syster i götet trodde att jag skulle tycka om dem när jag var där i somras , då hade jag hört en låt tidigare och redan innan jag började lyssna på dem tyckte jag att dem var bra, alltså innan jag hörde fler än en låt. Så det blir att lyssna på dem ett tag framöver nu.
Shit shit shit.. snart är det lov!! fan va jag längtat, och snart är det dags. Jag taggar så enormt, ingen läxa ingen skola, inga tidiga mornar.. ååh ingen vildmannen kost!! åååh va härligt
ska bara sova och njuta av livet! ta en promenad varje dag typ och träna en massa, och halsa te! fan va jag ska dricka te. mums!

Ikväll blir det ju 90210 just nu sitter jag och gör bort psykologin, flummar på lite så jag ska kunna få ihop allt.. hoppas att det blir bra.. haha.
Sen ska jag nog ta mig en stor kopp te och njuta av livet.
Hoppas ni har en bra kväll!

You can call me six times
But still I won't pick up the phone

You can spend all your money on me

But still I'll say no

You can write a million letters everyday
Confessing to me That I am the girl of your dreams

But nobody ever asked me
I never looked at you that way

Cuz I always thought you were gay

Kommentarer
Postat av: charlie

fin bild :)



åh jag tackar, du kan följa den via bloglovin om du tycker den är intressant? :)

2009-10-22 @ 22:26:33
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0