Vi två var det vackraste, och ingen har älskat dig som jag har älskat dig

Vilken härlig dag! meko klart, Twilight är snart utläst och psykologin är påbörjad. Stressen för skolan är liten nu, inte alls så mycket just nu! själklart blir det mer snart, men nu får jag pusta ut och ta nya tag, vilket behövs.
Har bott i min säng idag och det har varit härligt, dagarna går fort när man inte gör något. Fast det gör inget..
Imorgon kommer mammsan och jag ska hinna baka innan dess, sen ska vi till syser och mina älsklingar!
Jag ska göra en psykologi grej med Liam oxå, tro mig det låter hemskare än vad det är! ska bara studera honom.

Jag ska nog cykla på ica efter jag sett The hills och köpa choklad som jag ska ha tills imorgon, tror även att min bibel ( cosmopolitan) borde ha kommit ut! så det blir nog att köpa den.
gud vilken härlig helg ändå! jag älskar när allt känns sådär toppen bra.

lakritsen är slut.. men den var helt gudomlig! såndär lakrits som är perfektion!! ren perfektion var den.
Därför man inte ska äta den så ofta, för när man väl gör det.. då är man i sjunde himlen.

Ja snart är det The hills och det ska jag se, grejjjjjjjjjjt.
nu ska jag klä på mig och torka håret så jag kan fara på ica sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0