torkad frukt och abstinens.

Jag ursäktar mig redan nu! nu framöver, i möjigtvis några månader kommer min blogg förvandlas till en tjockstjej behov av  godis och annat onyttigt.. Jag kommer vara som en rökare som försöker sluta röka!!!
JAG ÄLSKAR GODIS och chips och cola och alllllt allt allt onyttigt typ!!

Innan sommaren var jag så jävla taggad på träning och jag var astränad och mådde så jävla bra! åt nästan aldrig något onyttigt. Sen kom sommaren och den där taggen försvann! jag åt allt onyttigt jag kom åt, och nu är det höst och jag har tröttnat på att äta allt onyttigt..
Så jag och min kära vän ida har bestämt oss för att vi ska sluta äta onyttigt! okej, inte helt inte så att vi aldrig kommer sitta och trycka en godis påse eller diverse onyttigheter.. Men däremot är det inte okej att äta godis på vardagarna eller trycka varje helg heller!
Jag älskar som sagt var godis, och idag har jag gått i cafeterian hela tiden och bara dreglat på godiset och allt som finns där! jag köpte inget och det var ett framsteg för mig..

Men nu kommer det i alla fall, jag kommer ju vara helt galet ett tag framöver tills jag vant mig vid att inte käka godis direkt sockerbegäret skriker! jag kommer skrika av abstinens och vara helt godisgalen!!!
Men det går över! fram tills dess ska jag äta torkad frukt och torkade bananer, nötter och sånt.. ja ni fattar.
Jag åt precis torkade persikor och plommon, inte okej..
men jag ska tvinga mig att sukta efter dem där plommonen och njuta av att äta torkad persika som har en obehaglig konsistens..
Banan chips ÄLSKAR jag, så det blir nemas problemas.. men resten!!
det kommer bli svårt.. men jag ska klara det!!
i alla fall, bli inte förvånade när ett inlägg som ser ut liknande detta :

akoidhuagst gya!! <HELVETTE JÄVLA , jag äter snart upp sockerskålen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

.. dyker upp i bloggen, då vet ni att jag är lite onyttig-sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0